Khamis, 21 Ogos 2014

OVISPA RM65 ss RM70

wsapp 011 25822461


1 kotak OviSpa mengandungi:
>10 sachet OviSpa Foot Mix ( Dalam Footmix ini ada serbuk Ovispa + crystal bulat.)
>1 tiub Slimming Cream (100ml tiub OviSpa Slimming Cream.Krim ni bukan untuk disapu,tapi untuk campur ke dalam air suam suhu 45celcius untuk rendam kaki )

Hanya rendam kaki boleh kurus!!!!
Kelebihan OviSpa Slimming & Whitening
menguruskan badan dengan membakar lemak badan yang berlebihan dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah.
membantu dalam meningkat metabolisme serta berkesan
membuang toksin daripada badan untuk menjadikan menjadikan kulit lebih putih, lembut dan berseri.mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna.

Kini anda boleh memakai apa sahaja dan bergaya dengan citarasa fesyen yang anda suka!dihasilkan untuk memudahkan proses tersebut dengan cara yang senang ,selamat dan selesa dengan kaedah yang lebih baik dan sihat daripada liposuction atau lain-lain pembedahan kosmetik.kaya dengan protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cockroach Catcher

 Cockroach Catcher Harga Rm15.00 Postage Sem Rm8.00 Srk Rm11.00 Sbh Rm12.00 DETAILS - Unique "fall-in" design - Roaches get ...