Khamis, 3 Disember 2015

‪#‎Pure_Oil‬ Series 01 ‪#‎Organic‬ Argan Oil rm55 ss rm60 inc postage

#wasapp_telegram_01125822461




‪#‎Pure_Oil‬ Series 01 ‪#‎Organic‬ Argan Oil
rm55 ss rm60 inc postage
Produk terlaris keluaran Secretleaf selama 3 tahun berturut-turut ini mempunyai pelbagai kebaikan lengkap untuk kecantikan kulit, rambut dan kuku - tidak hairanlah Pure Oil Series 01 memenangi Trofi Cantik Lisa 2013 untuk kategori Minyak Serbaguna Pilihan. Ia membantu melembapkan kulit kering, menganjalkan wajah, mengurangkan kedutan dan garis halus serta memudarkan jeragat dan parut. Turut berkhasiat merawat rambut kering, tidak terurus dan rambut bercabang, serta menguatkan kuku yang rapuh dan rosak.
Kesesuaian
Semua jenis kulit, terutama kulit kering dan berusia.
Cara Penggunaan
Setelah membersihkan wajah, titiskan 2-4 titik Pure Oil Series 01 ke atas tapak tangan, gosokkan kedua-dua tapak tangan bersama dan kemudian sapukan ke seluruh wajah dengan urutan ke atas. Teruskan menggosok sehingga kesemuanya meresap dengan baik. Biarkan 5 minit sebelum menyapu krim siang.
Kekerapan Penggunaan
Gunakan setiap pagi dan malam selepas toner.
Apakah Kesan yang Saya akan Alami?
Kulit wajah menjadi lembap dan lembut dengan serta-merta. Kesan pengurangan kedutan, garis halus, parut dan pigmentasi akan dialami dalam masa 28 hari.
Jangkamasa Penggunaan
Untuk penggunaan harian, satu unit Pure Oil Series 01 adalah mencukupi untuk tempoh 1 bulan. (15ml)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cockroach Catcher

 Cockroach Catcher Harga Rm15.00 Postage Sem Rm8.00 Srk Rm11.00 Sbh Rm12.00 DETAILS - Unique "fall-in" design - Roaches get ...